Polish Arabic Chinese (Traditional) Czech English French Georgian German Greek Hindi Hungarian Italian Japanese Russian Serbian Spanish Swedish Turkish Ukrainian

Reklama

Po raz drugi Andrea Zuccari był gościem podczas jednego z naszych seminariów internetowych poświęconych aqua med.
Dowiedz się, jak stać się silniejszym/ą dzięki tym wskazówkom, które pozwolą ci na zwiększenie siły fizycznej i wydajności treningu.
Nowe regulacje finansowe narzucone przez UEFA uzależnią wydatki od przychodów klubu, utrwalając korzyści, bogate kluby już to wykorzystują w rynku talentów.
„Festiwal Pokoju” – znaczenie tych słów było tematem rozmów przez cały okres trwania paraolimpiady w Pekinie.
...często młodzi sportowcy zastanawiają się, jaki typ sztuk walki wybrać dla siebie. Według ekspertów, pytanie, które powinniśmy sobie zadawać w takiej sytuacji, brzmi zupełnie inaczej: która z opcji sztuk walki jest mi potrzebna i do czego?
Urodzony w Rosji zawodnik Ligi NHL Alex Ovechkin wyraził nadzieję na zakończenie działań wojennych po inwazji Rosji na Ukrainę.
Wiemy, że poprawia kondycję, ale czy bieganie buduje masę mięśniową? Czy ma też inne korzyści dla zdrowia?
Trening w domu może być wygodniejszym sposobem, aby utrzymać dobrą kondycję. Należy jednak przede wszystkim pamiętać o bezpieczeństwie.
Zwykłe biegi zamieniły się w rywalizację z samym sobą. Badania sugerują, że zrezygnowanie z zegarka do biegania może faktycznie poprawić trening. Pożegnanie się z tym urządzeniem pozwoli chociażby obniżyć poziom stresu i czerpać radość ze sportu.
Chcielibyście rozluźnić staw biodrowy, ale rozciąganie go może być bolesne. Nie należy się jednak tym przejmować! Celem zwiększenia elastyczności jest powolne i delikatne zwiększanie nacisku przy rozciąganiu, zamiast próbowania na siłę.

Strony

Reklama