Gdy lipidogram, czyli badanie poziomu cholesterolu, wykazuje podwyższone stężenie tego związku we krwi, pojawia się pytanie, w jaki sposób temu zaradzić.
Jeść do woli i nie tyć - marzenie większości z nas. Czy to w ogóle możliwe? Jeśli rozpoczynasz biegowe treningi z nadzieją, że tak właśnie jest, to z pewnością się nie rozczarujesz.
Truskawki, czereśnie, wiśnie, porzeczki, czyli najlepsze smaki lata już niedługo pozostaną słodkim wspomnieniem. Dowiedz się, kiedy i ile możesz ich zjeść, aby jak najlepiej wykorzystać końcówkę sezonu, ale samemu nie przybrać dorodnych kształtów.
Odwodnienie, zaparcia, biegunki, osłabienie w dniu startu mogą zniweczyć miesiące przygotowań do biegu.
Nie wszystko zdrowe, co brązowe i z ziarenkami. Jak stwierdzić czy to, co jesz, jest naprawdę pełnowartościowe?
Sezon owocowo-warzywny w pełni, więc chcesz nasycić się nimi na cały rok? Sprawdź, czy pochłanianie bomb witaminowych na zapas ma sens.
Pięć prostych przepisów na przekąskę po treningu, przyda się zwłaszcza wtedy, gdy wracamy zmęczeni i nie chcemy spędzać zbyt wiele czasu w kuchni.
"Piwo jest dobre na zakwasy", "Chcesz życiówki? Zapomnij o piciu", "Jeden drink treningu nie zrujnuje" - rozprawiamy się z biegowymi mitami o alkoholu.